COVID-19 påverkar oss alla, både privat och professionellt. För oss på EcoOnline är vår personal, kunder och samarbetspartners hälsa och välbefinnande högsta prioritet.

Vi följer noggrant utvecklingen av situationen kring COVID-19 och vi gör allt vi kan för att verksamheten ska fortsätta som vanligt. Alla funktioner och tjänster fungerar som normalt.

Vår främsta prioritet är hälsa och säkerhet

Vi tar hälsa och säkerhet på allvar. Vi har underlättat för vårt team så alla kan arbeta hemifrån och alla schemalagda resor har avbokats.

För EcoOnline är kunskap viktigt och vi har satt in fler onlineutbildningar nu under våren. Onlineutbildningarna ger större flexibilitet då vi har fler utbildningstillfällen att erbjuda samt att du enkelt kan delta från din arbetsplats eller hemifrån. 

Vår affärsmodell är utformad för att hantera kriser

För EcoOnline är det viktigt att påpeka att eftersom alla våra tjänster finns tillgängliga i molnet påverkas vi inte av de utmaningar som COVID-19 för närvarande orsakar. Du kan lita på att vi gör allt för att inte låta COVID-19 hindra oss från att uppfylla våra åtaganden gentemot våra användare, samarbetspartners och andra intressenter. Alla våra system är online 24/7.

EcoOnlines öppettider påverkas inte och vårt supportteam är där för att hjälpa dig som normalt. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Följ oss på LinkedIn eller Facebook för uppdateringar.

Med en önskan om en trygg vardag för dig, dina anställda och dina nära & kära!